Skróty klawiszowe:
Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568139-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Irządzach, Krajowy numer identyfikacyjny 99124900000, ul. Irządze 124 , 42446 Irządze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 543 009, e-mail urzad@irzadze.pl, faks 343 543 110.
Adres strony internetowej (url): www.irzadze.bip.jur.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.irzadze.bip.jur.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr DG 705001 S w miejscowości Bodziejowice od km 0+000 – 2+052 Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.271.1.1.2018 II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Polegających na m. in. na: - Ścinanie i karczowanie krzaków w rowie, - Pogłębienie rowu odwodniającego drogę - Wymiana dwóch przepustów - Frezowanie, oczyszczenie, skropienie istniejącej nawierzchni i ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, ścinanie i utwardzenie poboczy jak również wzmocnienie podbudowy na istniejących przełomach drogi. II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 648780.49
Waluta PLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANZIT sp. z o.o.
Email wykonawcy: tranzit.sp@gmail.com
Adres pocztowy: Lubachowy 68, 29-130 Moskorzew
Kod pocztowy: 29-130
Miejscowość: Lubachowy
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 798000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 798000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1115632.10
Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
389
Razy
czytano
2883
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Irządze.
Data utworzenia: 2018-07-05.
Wprowadził do systemu: Administrator systemu. Data wprowadzenia: 2018-07-05 14:18:21.
Zatwierdził do publikacji: Administrator systemu. Data publikacji: 2018-07-05 14:18:21.
Rejestr zmian
2018-07-05 14:18 |
---|
Dodanie artykułu - Administrator systemu |
Archiwum:
Urząd Gminy Irządze
Irządze 124,
42-446 Irządze
tel. (34)354 30 09, (34)354 30 20
tel./fax (34)354 31 10
e-mail: urzad@irzadze.pl
adres skrytki ePUAP
/4009hkped7/skrytka
Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze
Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.