Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Podtytuł: Rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych polegająca na budowie infrastruktury rekreacyjnej w gminie Irządze

 

 

Urząd Gminy w Irządzach: Rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych polegająca na budowie infrastruktury rekreacyjnej w gminie Irządze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: „Rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych, polegających na budowie infrastruktury rekreacyjnej w gminie Irządze” realizowany jest w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, zawartym w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606331-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540222359-N-2019

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Irządzach, Krajowy numer identyfikacyjny 99124900000000, ul. Irządze 124  , 42-446  Irządze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 543 009, e-mail urzad@irzadze.pl, faks 343 543 110.
Adres strony internetowej (url): www.irzadze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych polegająca na budowie infrastruktury rekreacyjnej w gminie Irządze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IBiBIP.271.3.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych polegająca na budowie infrastruktury rekreacyjnej w gminie Irządze”. Celem zamówienia jest rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych na terenie zespołu parkowo - dworskiego w Irządzach, polegająca na budowie infrastruktury rekreacyjnej w celu udostępnienia go do odpoczynku i rekreacji lokalnej społeczności. Zakres opracowania został podzielony na II etapy. Przedmiot zamówienia obejmuje I etap - budowę ogrodzonego kortu tenisowego i boiska do piłki plażowej, oraz zagospodarowanie terenu przeznaczonego do wspólnego grillowania. 1) Stan istniejący: Teren przeznaczony pod inwestycję objętą przedmiotem zamówienia jest w bardzo złym stanie i ze względu na to jest obecnie niewykorzystywany. Ślady dawnego ogrodu wodnego to 2 zagłębienia terenu obramowane skarpami. Cały obszar jest zarośnięty chaszczami i samosiewami. Na obrzeżach zagłębień i wzdłuż byłej grobli występują duże, stare drzewa, stanowiące pozostałość po dawnym założeniu. Istniejący drzewostan jest mało zróżnicowany. Głównym gatunkiem są jesiony i lipy. Część z nich jest w złym stanie: mocno pochylone, z bruzdami i kominami, częściowo zaatakowane przez grzyby. Z kilku pozostały tylko resztki pni. Przez teren przebiega napowietrzna linia teletechniczna z 4 słupami, linia energetyczna napowietrzna i kablowa, oraz wodociąg. Z uwagi na powyższe dopuszcza się dokonanie oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty i opłaty związane z przygotowaniem i zabezpieczeniem placu budowy oraz z wykonywanymi robotami wynikającymi z zakresu robót, w tym powykonawczy operat geodezyjny. 2) Zakres robót: Teren ma zostać uporządkowany i przeznaczony na rekreację dla mieszkańców Gminy. Etap I (część zachodnia) objęty niniejszym zamówieniem, to budowa ogrodzonego kortu do tenisa ziemnego o nawierzchni sztucznej (poliuretanowej) dwuwarstwowej i boiska do siatkówki plażowej (nawierzchnia z piasku), oraz zagospodarowanie terenu pod rekreację rodzinną w postaci zadaszonych stołów z ławkami i betonowego grilla. Uzupełnieniem tych urządzeń są ławki bez oparć przy boisku do siatkówki plażowej i kosze na śmieci. Przedmiot zamówienia obejmuje kort do tenisa ziemnego o wymiarach umożliwiających grę podwójną: długość 23,77 m, szerokość 10,97 m, z przestrzenią poza liniami głównymi po 5,50 m i bocznymi po 3,05 m. Łączna powierzchnia wynosi 34,77 x 17,07 m. Nawierzchnia kortu poliuretanowa w kolorze ceglastym, typu EPDM 10 mm, przepuszczalna dla wody, na podbudowie z betonu jamistego. Pod kortem należy wykonać drenaż, z którego wody opadowe zostaną odprowadzone do studni chłonnych. Kort w całości winien zostać ogrodzony panelami systemowymi typu 2D (płaskie) i siatką polipropylenową, bezwęzłową o oczkach 4,5 x 4,5 cm o gr. sznurka 4 mm o wysokości 4,00 m. W ogrodzeniu należy zamontować dwuprzęsłową bramę/furtkę umożliwiająca wejście na kort i wjazd sprzętu porządkowego. Całe ogrodzenie tzn. panele, słupki oraz siatka, należy wykonać w kolorze ciemnej zieleni (zbliżonej do RAL 6005). Obok w tym samym zagłębieniu należy wykonać boisko do piłki siatkowej plażowej o wymiarach 16 x 8 m z 4 m obrzeżem zabezpieczonym krawężnikiem z elastyczną nakładką. Plac przeznaczony pod rodzinną rekreację został zlokalizowany w południowo – zachodniej części terenu objętego przedmiotem zamówienia. W centralnym miejscu należy ustawić duży betonowy grill oraz wiatę ze stołami i ławkami. Zestawienie urządzeń: - Ławka bez oparcia betonowo-drewniana (nogi betonowe, siedzisko z drewna) – 10 szt., - Kosz na śmieci betonowy, okrągły o pojemności min. 40l – 3 szt., -Grill betonowy, okrągły, z podnoszonym rusztem stalowym (średnica min. 120 cm), palenisko wykonane z betonu odpornego na temperaturę do 10000C – 1 szt., - Stół betonowy z betonu min. B30 z brzegami zabezpieczonymi listwą, wymiary min: 180x90x75 cm – 2 szt., - Ławka z oparciem (nogi i podpora oparcia betonowe, siedzisko i oparcie z drewna) – 4 szt. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy 3. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami (zdjęciami) producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami (zdjęciami) producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 7. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 8. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 9. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Wykonawca przed odbiorem końcowym winien dostarczyć Zamawiającemu w 2 egzemplarzach dokumentacje powykonawczą, tj. w szczególności: wytyczenie geodezyjne z naniesieniem obiektów do zasobów geodezyjnych gminy, atesty, deklaracje zgodności na zamontowane wyroby oraz wbudowane materiały oraz inne dokumenty, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB. 11. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne (np. brak barier architektonicznych. 13. Projekt: „Rewitalizacja obszaru po byłych zbiornikach wodnych i terenów przyległych, polegających na budowie infrastruktury rekreacyjnej w gminie Irządze” realizowany jest w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej, zawartym w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”. 14. Zamawiający informuje, iż planowane prace związane z budową boisk i systemu drenażu realizowane będą na terenie zabytkowego założenia dworsko-parkowego w Irządzach wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – nr rej. A/201. 15. Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8

 

Dodatkowe kody CPV: 43325000-7, 45100000-8, 45111000-8, 45111200-0, 45200000-9, 45212140-9, 45212221-1, 45231300-8, 45232452-5, 45342000-6, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 347664.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane „JURKOT” Ryszard Kot
Email wykonawcy: jurkot@op.pl
Adres pocztowy: ul. Skarżycka 105
Kod pocztowy: 42-400
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 365000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 365000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 622103.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców – (Dz. U. z 2019 r. poz. 1292) klasyfikują przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Polsce w szczególności w ramach kategorii mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (art. 7 ustawy). Na gruncie prawa wspólnotowego do małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), którymi posługują się również Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1127), a także Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2015/1986 z dnia 11 listopada 2015 r. ustanawiające standardowe formularze do publikacji ogłoszeń w dziedzinie zamówień publicznych i uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 842/2011, należą przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie (art. 2 Załącznika nr 1 do zaleceń Komisji z dnia 6 maja 2003 r. dotyczących definicji mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw (notyfikowanych jako dokument nr C(2003)1422). W konsekwencji, zamawiający zamieszczając informację o liczbie ofert złożonych w postępowaniu przez małe i średnie przedsiębiorstwa zobowiązany jest do uwzględnienia również ofert złożonych przez mikroprzedsiębiorcę. W postępowaniu wpłynęły 3 oferty od mikroprzedsiębiorców oraz 1 oferta od małego przedsiębiorcy. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia jest mikroprzedsiębiorcą.

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2019-11-26 10:26

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2019-11-26 10:26

Dodanie artykułu - Administrator systemu

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Gminy Irządze

Irządze 124,

42-446 Irządze

 

tel.  (34)354 30 09, (34)354 30 20

tel./fax (34)354 31 10

 

e-mail: urzad@irzadze.pl

 

adres skrytki ePUAP

/4009hkped7/skrytka

 

Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze

Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.