Artykuł pochodzi ze strony: www.irzadze.bip.jur.pl
Adres artykułu: www.irzadze.bip.jur.pl/artykuly/3741
Realizując zapisy Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, Urząd Gminy Irządze informuje, że na potrzeby osób niesłyszących lub słabo słyszących udostępnia możliwość skorzystania z pośrednictwa tłumacza języka migowego w siedzibie Urzędu.
Skorzystanie z usługi tłumacza języka migowego jest bezpłatne i wymaga powiadomienia o tym fakcie Urzędu 3 dni robocze przed planowaną wizytą w Urzędzie, z wyjątkiem sytuacji nagłych.
W celu powiadomienia Urzędu o chęci skorzystania z usługi tłumacza należy złożyć wniosek zawierający informację o wybranej metodzie komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Wniosek można wysłać:
1. korzystając z poczty elektronicznej na adres: urzad@irzadze.pl,
2. faksem, na nr (34) 354 31 10,
3. listownie na adres:
Urząd Gminy Irządze
Irządze 124
42-446 Irządze
Jednocześnie przypominamy, że z Urzędem można komunikować się następującymi metodami:
1. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
2. pocztą elektroniczną, adres: urzad@irzadze.pl,
2. faksem, tel.: (34) 354 31 10,
3. wiadomością tekstową SMS, tel.: ,
4. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, tel.: (34) 354 30 09, (34) 354 30 20.
Film o dostępie tłumacza języka migowego w budynku Urzędu zostanie wkrótce dodany na stronę WWW.