Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie ofertowe na zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zapytanie ofertowe na zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO

Podtytuł: dot. usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Irządze w 2020r.

 Irządze dnia 04.09.2020r.

Zapytanie ofertowe

na zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO

dot. „usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Irządze w 2020r.”

  1. Wójt Gminy Irządze zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej tj. folia rolnicza, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach  i typu Big-Bag z  terenu Gminy Irządze.  Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.8 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona powierzchni ziemi. Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”.

 

  1. Zamawiający:

      Gmina Irządze; 42-446 Irządze nr 124;  NIP 6492299159; urzad@irzadze.pl, tel.34 3543009; fax. 34 3543110

  1. Termin realizacji zamówienia
  1. data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy
  2. data zakończenia: 30 listopada 2020r.
  1. Opis przedmiotu zamówienia

CPV: 90533000-2 Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 Usługi transportu odpadów

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90514000-3 Usługi recyklingowe odpadów

  1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Irządze tj. folia rolnicza , siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach  i typu Big-Bag.

     Zakres rzeczowy obejmuje:

  1. Ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych  siatki i sznurka do owijania balotów oraz  opakowań po nawozach i typu Big-Bag.
  2. Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów  oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów.
  3. Transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów ora opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
  4. Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.

Oferta winna zawierać koszty transportu, unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.

Kod odbioru odpadów : 02 01 04.

Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania to ok.  55,8 Mg z tego:

  1. Odpady z folii rolniczej-  33,39 Mg
  2. Odpady z siatki i sznurka do owijania balotów – 9,57 Mg
  3. Odpady opakowania po nawozach -  4,81 Mg
  4. Odpady typu Big-Bag – 8,03 Mg

Podane wyżej ilości odpadów są szacunkowe. W trakcie realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.

Zamawiający wskaże miejsca na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.

  1. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie:

  1. Spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów: z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
  1. Imię i nazwisko właściciela lub użytkownika gospodarstwa, który dostarcza odpady.
  2. Adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów  oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag.
  3. Datę odbioru.
  4. Wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
  1. Folie rolnicze
  2. Siatki do owijania balotów
  3. Sznurki do owijania balotów
  4. Opakowania po nawozach
  5. Opakowania typu Big-Bag
  1. Podpis właściciela lub użytkownika
  2. Podpis wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę
  3. Pieczęć firmy wykonawcy
  1. Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r.  o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych w załącznikach do niniejszej ustawy.
  2. Do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów lub potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z  folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów  oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
  3. Do wykonania co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania.
  4. Po wykonaniu zadania do przedłożenia Zamawiającemu sprawozdania zawierającego: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady ze wskazaniem ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów  oraz opakowania po nawozach i typu Big-Bag.
  5. Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu  z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
  6. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od rolników, którzy dostarczają odpady oraz zapoznać rolników dostarczających odpady z klauzulą RODO.
  7. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
  8. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z oferta cenową- wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto.
  9. Faktura zostanie wystawiona Zamawiającemu na podstawie  ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej.  
  1. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim wg Załącznika do niniejszego zapytania ofertowego wraz załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z CEIDG wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty z pełnomocnictwem.

  1. Termin złożenia oferty:

Pocztą elektroniczną na adres : urzad@irzadze.pl , za pośrednictwem poczty, kurierem lub osobiście na adres : Urząd Gminy Irządze , 42-446 Irządze nr 124. do dnia 14.09.2020 r. do godz. 15.00 ( decyduje data wpływu oferty do urzędu)

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jej treść nie odpowiada treści przedmiotu zamówienia;
  2. oferta zostanie złożona po terminie.

Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi.

  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%

Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.

  1. Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z wykonawcami jest: Urszula Karoń tel. 34 3543009 wew. 27; adres e-mail: ukaron@irzadze.pl
  2. Zamawiający zastrzega sobie:
  1. możliwość unieważnienia procedury udzielenia zamówienia, bez wyboru wykonawcy zgodnie z art. 701 §3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.).
  2. prawo zawarcia umowy tylko w przypadku przyznania środków pochodzących z NFOŚiGW.
  1. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
  1. Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od wyznaczonego terminu składania ofert.
  2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  3. Oferent , którego oferta zostanie wybrana , zostanie powiadomiony o tym pocztą elektroniczną.
  4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą miejscu i terminie podpisania umowy.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  1. Obowiązek informacyjny wynikający z RODO:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie  o ochronie danych)  –  RODO   /Dz. Urz. UE L 119, s.1/ informuję, iż:

1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest:

WÓJT GMINY IRZĄDZE 42- 446 IRZĄDZE 124

można się z nim kontaktować listownie na adres Urzędu Gminy lub mailowo: wojt@irzadze.pl

2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator (ADO) powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD można się kontaktować pod adresem e-mail: kmacherzynska.iod@gmail.com lub listownie na adres Urzędu Gminy.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „usuwanie folii rolniczych i  innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Irządze w 2020r.” prowadzonym w trybie zapytania ofertowego stosownie do art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.).

4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest:

- niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

5. Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądom, organom ścigania lub instytucjom państwowym, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną.

6. Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy, do momentu przedawnienia roszczeń oraz przez obowiązkowy okres przechowywania dokumentacji ubezpieczeniowej, rozliczeniowej i podatkowej, ustalany zgodnie z odrębnymi przepisami.

7. Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość do żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych (art.15 RODO), prawo do ich sprostowania (art.16 RODO), usunięcia (art.17 RODO) lub ograniczenia przetwarzania (art.18 RODO), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art.19 RODO), prawo do przenoszenia danych (art.20 RODO) prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (art.7 ust.3 RODO).

8. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji umowy.

10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

11. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.

 

Pozostała część zapytania wraz z formularzem ofertowym w załączeniu do pobrania. 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2020-09-04 14:14

Edycja artykułu - Administrator systemu

2020-09-04 14:13

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2020-09-04 14:13

Dodanie artykułu - Administrator systemu

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Gminy Irządze

Irządze 124,

42-446 Irządze

 

tel.  (34)354 30 09, (34)354 30 20

tel./fax (34)354 31 10

 

e-mail: urzad@irzadze.pl

 

adres skrytki ePUAP

/4009hkped7/skrytka

 

Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze

Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.