Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane

Podtytuł: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR DG 705036 S MIKOŁAJEWICE-WILKÓW, OD PD 1782 S -DP 1790 S OD KM 0+000 -1+120

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049974/01 z dnia 2021-05-10

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

 

Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR DG 705036 S MIKOŁAJEWICE-WILKÓW, OD PD 1782 S -DP

1790 S OD KM 0+000 -1+120

 

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE

1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 124

1.5.2.) Miejscowość: Irządze

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3543009

1.5.8.) Numer faksu: 343543110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: knowak@irzadze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -

jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR DG 705036 S MIKOŁAJEWICE-WILKÓW, OD PD 1782

S -DP 1790 S OD KM 0+000 -1+120

 

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28213f02-b166-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049974/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10 13:00

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024497/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr DG705036 S Mikołajewice - Wilków od DP1782 S - DP 1790

S od km 0+000-1+120

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,

elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu

opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z

elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio

na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed

przystąpieniem do wysyłania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznać się z

aktualnymi i bieżącymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do

postępowania zgodnie z nimi.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty

plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi

elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie

są ogólnie dostępne: Tak

3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych:

Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze

szczególnym wskazaniem na .pdf

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w

związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz

uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z

04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

Wójt Gminy Irządze z siedzibą w Irządzach Nr 124, 42-446 Irządze2) inspektorem ochrony danych

osobowych w Urzędzie Gminy Irządze jest Pani Katarzyna Macherzyńska, kontakt:

kmacherzynska.ido@gmail.com 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c

RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa drogi

gminnej Nr DG 705036 S Mikołajewice – Wilków, od DP 1782 S – DP 1790 S od km 0+000 – 1+120”

Numer postępowania: DZP.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4)

odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja

postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień

publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) wszelkie dane powierzone przez

wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady

Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych

wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z

2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.), 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych

bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy

Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje

niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych

osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22

RODO;8) posiada Pani/Pan:􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych

Pani/Pana dotyczących;􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych

osobowych;􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia

przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2

RODO;􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna

Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie

przysługuje Pani/Panu:􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych

osobowych;􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;􀀀 na

podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą

prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie

przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr DG 705036 S Mikołajewice-

Wilków,od DP 1782 S - DP 1790 S od km 0+000 – 1+120” Zakres zamówienia obejmuje:* roboty

przygotowawcze w zakresie rozbiórek,* naprawa konstrukcji jezdni w strefie przykrawędziowej,*

wykonanie nawierzchni bitumicznych z AC – jezdnia,* roboty drogowe – pobocze,* roboty

drogowe – wjazdy,* przebudowa przepustów,* roboty pozostałe

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz

wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 59

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie

ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane polegające

na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca

1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2020 poz. 470) o wartości co najmniej 100.000,00 zł

brutto każda. 7.4.2 kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca powinien wykazać, że

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049974/01 z dnia 2021-05-10

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania

zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.:kierownikiem budowy - 1 osoba posiadającą

uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: drogowej, która w okresie 5 lat przed

upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1

roboty budowlanej obejmującej remont, przebudowę lub budowę drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2

ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2020 poz. 470) o wartości

robót min. 100 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy

zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego

będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych

wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i

powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego

dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz

zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub

w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza

się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z

oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby

posiadającej uprawnienia notariusza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z SWZ- załącznik nr 6

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety

związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 11.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w postaci

elektronicznej pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy miniPortal, ePUAP dostępnej pod

adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2021-06-14 13:01

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-26 14:21

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-26 08:57

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-19 14:59

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 14:34

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:56

Edycja artykułu - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:55

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2021-05-10 13:40

Dodanie artykułu - Administrator systemu

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Gminy Irządze

Irządze 124,

42-446 Irządze

 

tel.  (34)354 30 09, (34)354 30 20

tel./fax (34)354 31 10

 

e-mail: urzad@irzadze.pl

 

adres skrytki ePUAP

/4009hkped7/skrytka

 

Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze

Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.