Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane

Podtytuł: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Wilków, Mikołajewice, Sadowie, Irządze, Zawada Pilicka – Gmina Irządze

Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Wilków, Mikołajewice, Sadowie, Irządze, Zawada Pilicka – Gmina Irządze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE
1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 124
1.5.2.) Miejscowość: Irządze
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 343543009
1.5.8.) Numer faksu: 343543110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@irzadze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Wilków, Mikołajewice, Sadowie, Irządze, Zawada Pilicka – Gmina Irządze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2b19110-bda3-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120409/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Wilków, Mikołajewice, Sadowie, Irządze, Zawada Pilicka - Gmina Irządze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2b19110-bda3-11ed-b311-9aae6ad31be8
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków
komunikacji elektronicznej:
1) platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
lub
2) poczty elektronicznej – email urzad@irzadze.pl (uwaga: korzystanie z poczty
elektronicznej nie dotyczy czynności składania oferty).
Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w Rozdziale III pkt 1 niniejszej SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Wilków, Mikołajewice, Sadowie, Irządze, Zawada Pilicka – Gmina Irządze
Zakres zamówienia obejmuje:
* roboty w zakresie przygotowania inwestycji,
* likwidacja przełomów, wzmocnienie podbudowy
* wykonanie wiążącej
* wykonanie warstwy ścieralnej ,
* wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego
Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz
Polski Ład: Program inwestycji Strategicznych.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych. Wstępna Promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z programu Rządowego
Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/6117/PolskiLad
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w specyfikacji warunków zamówienia oraz projektem umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy sporządzić w języku polskim na Platformie e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2023-04-21 15:26

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-04-13 13:32

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-24 12:39

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-23 10:57

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:21

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:21

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:20

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2023-03-08 13:16

Dodanie artykułu - Administrator systemu

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Gminy Irządze

Irządze 124,

42-446 Irządze

 

tel.  (34)354 30 09, (34)354 30 20

tel./fax (34)354 31 10

 

e-mail: urzad@irzadze.pl

 

adres skrytki ePUAP

/4009hkped7/skrytka

 

Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze

Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.