Skróty klawiszowe:
Wyświetl stronę główną » Zapytania ofertowe » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605), którego przedmiotem jest Zbieranie wyrobów zawierających azbest z gospodarstwach rolnych z terenu gminy Irządze w 2024 roku.
ROZDZIAŁ I. Nazwa i adres Zamawiającego:
1. Nazwa i adres: Gmina Irządze, Irządze 124, 42-446 Irządze,
tel. 34 3543009,
e-mail: urzad@irzadze.pl
2. Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
ROZDZIAŁ II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Zbieranie wyrobów zawierających azbest z gospodarstwach rolnych z terenu gminy Irządze w 2024 roku”.
2. Rodzaj zamówienia: usługi.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z budynków gospodarczych wykorzystywanych w celu prowadzenia działalności rolniczej zlokalizowanych na terenie Gminy Irządze w 2024 roku
Zakres zamówienia obejmuje usunięcie wyrobów zawierających azbest tj. płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo- cementowych płaskich powstałych przy wymianie pokryć dachowych z budynków gospodarczych w gospodarstwach rolnych, które stanowią własność prywatną mieszkańców gminy Irządze.
Szacowany zakres zamówienia:
odbiór, transport oraz unieszkodliwienie tj. przekazanie odpadów azbestowych na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie w zakresie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych w szacowanej ilości: 239,77 Mg.
UWAGA! Podane ilości wyrobów zawierających azbest są wielkościami orientacyjnymi i mają jedynie charakter informacyjny, a zrealizowanie mniejszego zakresu usług nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie nastąpi wg faktycznego wykonania.
Zamawiający nie posiada miejsca (placu) w celu udostępnienia go wykonawcy do magazynowania materiałów zawierających azbest na czas realizacji zadania.
4. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotowego zadania w szczególności będzie należało:
1) bezpośredni kontakt Wykonawcy z Właścicielami posesji, celem ustalenia dogodnych terminów realizacji prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych;
2) zgłoszenie przez Wykonawcę zamiaru przeprowadzenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sukcesywne przekazywanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających prawidłowe dokonanie zgłoszenia przystąpienia do ww. robót;
3) transport oraz unieszkodliwienie tj. przekazanie odpadów azbestowych na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie w zakresie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych;
4) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami poprzez ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu;
5) po zakończeniu odbioru wyrobów azbestowych, uporządkowanie i oczyszczenie z terenu prac;
6) każdorazowe zważenie w obecności właściciela nieruchomości wyrobów azbestowych pochodzących z poszczególnych miejsc odbiorowych, a co za tym idzie dysponowanie odpowiednim sprzętem umożliwiającym wykonanie takich czynności;
7) transport odebranych odpadów azbestowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
8) przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko odpadów niebezpiecznych;
9) prowadzenie ewidencji odpadów, celem przekazania kart przekazania odpadów.
2. Przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wszelkich przepisów prawa budowlanego, zasad BHP oraz przepisów regulujących zasady postępowania z wyrobami zawierającymi azbest, a w szczególności:
1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1587 z późn. zm.),
2) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2022r. poz. 2556 z późń. zm.),
3) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr. 71 poz. 649),
4) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010r. zmieniającego Rozporządzenie w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010r. Nr. 162 poz. 1089),
5) Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216 poz. 1824),
6) Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 1465),
7) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10),
8) Ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm.),
9) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016r., Nr 119, s.1) (RODO),
10) innych przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, np. w zakresie ochrony środowiska, wymagań sanitarnych i epidemiologicznych, ruchu drogowego, itd.
Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian w wyżej wymienionych przepisach oraz nowo wprowadzanych i stosować je na bieżąco.
3. Usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia będą realizowane w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Zadanie współfinansowane z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)
90 65 00 00-8 Usługi usuwania azbestu
90 5120 00- 9 Usługi transportu odpadów
6. Wartość zamówienia: poniżej 130 000 zł netto (do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych).
7. Warunki realizacji zamówienia: Szczegóły realizacji przedmiotu umowy określa załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia – Istotne postanowienia umowy.
ROZDZIAŁ III. Termin wykonania zamówienia: do dnia 25 czerwiec 2024r.
ROZDZIAŁ IV. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem V.
ROZDZIAŁ V. Wykaz dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału
w postępowaniu.
ROZDZIAŁ VI. Kryteria oceny ofert i ich waga:
1. Cena – waga 100%
2. Ocena kryteriów: Do oceny kryterium będzie brana pod uwagę cena brutto zaoferowana przez wykonawcę na Formularzu Ofertowym.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę (cena oferty brutto podana w złotych).
4. Z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę, zostanie zawarta umowa, której istotne postanowienia, zawarte są w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
ROZDZIAŁ VII. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
1. Wykonawca powinien jednoznacznie określić cenę za wykonanie zamówienia, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
2. Cena oferty powinna być przedstawiona w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
ROZDZIAŁ VIII. Sposób przygotowania ofert:
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej lub postaci elektronicznej.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Złożenie oferty możliwe jest jedynie z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do zawarcia umowy w przypadku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
ROZDZIAŁ IX. Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert do dnia 20.03.2024 r. do godz. 10.00
Dopuszcza się złożenie oferty:
Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
4/ Komunikacja w postępowaniu:
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.).
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane
w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres: Urząd Gminy Irządze, Irządze 124, 42-446 Irządze
Adres poczty elektronicznej e-mail: ukaron@irzadze.pl
5. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: GNiOŚ.6230.1.1.2024
6. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia - Urszula Karoń, tel. 34 3543009 w. 27, e-mail: ukaron@irzadze.pl
– w sprawach procedury i udzielenia zamówienia - Czesław Słuszniak, tel. 34 3543009 w. 27, e-mail: admin@irzadze.pl
7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
ROZDZIAŁ XI. Składanie pytań do Zamawiającego:
1/ W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do sposobu i zakresu przygotowywanej oferty Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pytaniem.
2/ Wszystkie informacje Zamawiający przekazuje wszystkim Wykonawcom na równych zasadach.
3/ zapytania i odpowiedzi będą umieszczane w miejscu ogłoszenia prowadzonego postępowania.
ROZDZIAŁ XII. Uzupełnianie oferty
W przypadku braków lub wad dokumentów załączonych do oferty Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnego uzupełnienia/wyjaśnienia dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
ROZDZIAŁ XIII. Termin związania ofertą.
Termin związania wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ XIV. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez konieczności podawania przyczyny.
ROZDZIAŁ XV. Informacje końcowe.
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
ROZDZIAŁ XVI. Informacja o przesłankach wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497):
1/ Zgodnie z zapisami art. 1 pkt 3) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497)
z postępowania wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2/ Weryfikacji braku podstawy wykluczenia, o której mowa powyżej w stosunku do konkretnego podmiotu zamawiający dokona w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym.
ROZDZIAŁ XVII. Klauzula informacyjna dla osób fizycznych z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Irządze, Irządze 124,
42-446 Irządze;
b) Inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Irządze jest dostępny pod adresem
e-mail: iod@irzadze.pl , telefon/34 3543009.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia,
d) Odbiorcami danych osobowych będą:
-organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
-inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gmina Irządze przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Irządze.
e) Dane osobowe będą przechowywane, do chwili realizacji zadania, do którego dane zostały zebrane, jednak nie krócej niż okres wynikający z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych[1];
[1] skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa.
[2] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
h) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający informuje, że:
a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 (RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
W załączeniu:
1/ Formularz Oferty (wzór) - załącznik nr 1.
2/ Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 2.
3/ Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 3.
75
Razy
czytano
4956
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Irządze.
Data utworzenia: 2024-03-12.
Wprowadził do systemu: Administrator systemu. Data wprowadzenia: 2024-03-12 09:14:50.
Zatwierdził do publikacji: Administrator systemu. Data publikacji: 2024-03-12 09:14:50.
Dokumenty
Rejestr zmian
2024-03-21 13:20 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2024-03-12 09:14 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2024-03-12 09:14 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2024-03-12 09:14 |
---|
Dodanie artykułu - Administrator systemu |
Urząd Gminy Irządze
Irządze 124,
42-446 Irządze
tel. (34)354 30 09, (34)354 30 20
tel./fax (34)354 31 10
e-mail: urzad@irzadze.pl
adres skrytki ePUAP
/4009hkped7/skrytka
Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze
Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.