Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE (ŚDS)

Wyświetl stronę główną » Nabór na stanowiska » OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE (ŚDS)

Podtytuł: nabór kandydata na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze głównego księgowego

Irządze, dnia 05.04.2024r.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Irządzach

 ogłasza otwarty i konkurencyjny

nabór kandydata na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze głównego księgowego

w Środowiskowym Domu Samopomocy w Irządzach, Irządze 127 a, 42-446 Irządze

 

  1. nazwa i adres jednostki:
    1. Środowiskowy Dom Samopomocy w Irządzach, Irządze 127a, 42-446 Irządze
  2. nazwa stanowiska pracy:    
    1. główny księgowy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    2. wymiar czasu pracy : niepełny  wymiar - ½ etatu  
  3. niezbędne wymagania:
    1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
    2. osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
    3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    4. niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
    5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    6. brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
    7. cieszenie się nieposzlakowaną opinią;  
    8. znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego i kodeksu postępowania administracyjnego tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o pomocy społecznej,  ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw;
    9. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
    10. dyspozycyjność;
    11. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
  4. spełnienie przynajmniej jednego z poniższych punktów dotyczących wykształcenia:
    1. ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie, co najmniej 3-letniej praktyki  w księgowości;
    2. ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie, co najmniej 6-letniej praktyki  w księgowości;
    3. wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
    4. posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  5. dodatkowe wymagania:
    1. preferowany kierunek studiów: ekonomia lub rachunkowość;
    2. znajomość obsługi komputera  w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office  (arkusz kalkulacyjny,  poczta elektroniczna) oraz program finansowo- księgowego FeniKS;
    3. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista;
    4. umiejętność pracy pod presją czasu.

 

  1. główne zadania wykonywane na stanowisku:
    1.  Zadania głównego księgowego jednostki sektora finansów publicznych określa art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. 2023r., poz. 1270 z późn.zm.);
  2. do zadań głównego księgowego należy w szczególności:
    1. prowadzenie rachunkowości jednostki w zakresie właściwego przebiegu operacji gospodarczych;
    2. ochronę mienia będącego w posiadaniu jednostki;
    3. sporządzanie i terminowe przekazywanie sprawozdawczości finansowej;
    4. prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych;
    5. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    6. przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych;
    7. przygotowywanie przelewów i ich realizacja;
    8. gromadzenie prowadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji zgodnie z przepisami i jednolitym rzeczowym wykazem akt jednostki;
    9. odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki;
    10. prowadzenie zakładowego planu kont;
    11. przeprowadzenie oraz rozliczanie inwentaryzacji.

 

  1. warunki pracy na stanowisku:
    1. praca w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. 1/2 etatu
    2. z osobą wyłonioną w drodze naboru zostanie nawiązany stosunek pracy na okres próbny do trzech miesięcy, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony w niepełnym wymiarze czasu pracy tj. ½  etatu;
    3. przewidywany termin zatrudnienia : maj 2024r.
    4. praca w godzinach: 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku;
    5. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r.w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (tj. Dz. U. z 2021r., poz.1960 z późn.zm.) oraz zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w ŚDS w Irządzach;
    6. wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym;
    7. praca w przeważającej części wewnątrz pomieszczenia z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych;
    8. pomieszczenie pracy oświetlone światłem dziennym i elektrycznym;
    9. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ŚDS w Irządzach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

 

  1. wymagane dokumenty:
    1. życiorys (cv) – odręcznie podpisany;
    2. list motywacyjny- odręcznie podpisany;
    3. kwestionariusz osobowy;
    4. kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy;
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończone kursy i szkolenia, posiadane dodatkowe uprawnienia;
    6. pisemne oświadczenie  o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  korzystaniu z pełni praw publicznych;
    7. pisemne oświadczenie  o  niekaralności prawomocnym  wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
    8. pisemne oświadczenie  o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych  z dysponowaniem środkami publicznymi;
    9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz. U. 2022 r., poz. 530 z późn.zm.);
    10. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

  1.  oświadczenie  kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: „Wyrażam  zgodę  na  przetwarzanie  moich  danych  osobowych  zawartych  w  ofercie pracy   dla  potrzeb  niezbędnych  do  przeprowadzenia  procesu  rekrutacji  na stanowisko głównego księgowego w ŚDS w Irządzach  zgodnie z  ustawą z dnia 10 maja 2018r. o  ochronie  danych  osobowych ( t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781),  ustawą  z dnia  21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022r., poz. 530.) oraz  zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE".

- Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej danych osobowych związanych z postępowaniem rekrutacyjnym, w szczególności na ujawnianiu imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2022r., poz.530)

- Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są zgodne z prawdą.

- Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich przetwarzania.

 

  1. Wszelkie sporządzone osobiście przez kandydata dokumenty winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku złożenia kserokopii dokumentów powinny być one potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

  1. miejsce i termin złożenia dokumentów:
    1. wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie (pokój nr 16) Środowiskowego Domu Samopomocy w Irządzach lub przesłać pocztą tradycyjną (decyduje data wpływu przesyłki poleconej  do ŚDS w Irządzach) w zapieczętowanych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata  do Środowiskowego Domu Samopomocy, adres: Irządze 127a, 42-446 Irządze z dopiskiem

„Nabór na kandydata na stanowisko głównego księgowego”

     w terminie  do dnia 16 kwietnia 2024r. do godz. 15.00;

  1. dokumenty, które wpłyną do ŚDS w Irządzach po określonym wyżej terminie nie będą

rozpatrywane;

  1. nie przyjmuje się dokumentów drogą elektroniczną;
  2. Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej  Urzędu Gminy Irządze oraz na tablicy ogłoszeń;
  3. O terminie przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie bądź listownie.
  4. Wyniki naboru zostaną upowszechnione w BIP Urzędu Gminy Irządze oraz na tablicy ogłoszeń.

 

  1. dodatkowe informacje:
    1. Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Irządze.
    2. Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:

I-etap: sprawdzenie ofert bez udziału kandydatów

II-etap test kwalifikacyjny z kandydatami, którzy spełniają wymogi formalne oraz niezbędne kryteria merytoryczne oraz rozmowa kwalifikacyjna.

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2024-04-25 15:18

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2024-04-05 13:19

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2024-04-05 13:19

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2024-04-05 13:19

Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu

2024-04-05 13:17

Dodanie artykułu - Administrator systemu

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www

Urząd Gminy Irządze

Irządze 124,

42-446 Irządze

 

tel.  (34)354 30 09, (34)354 30 20

tel./fax (34)354 31 10

 

e-mail: urzad@irzadze.pl

 

adres skrytki ePUAP

/4009hkped7/skrytka

 

Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze

Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.