Skróty klawiszowe:
Wyświetl stronę główną » Przetargi » ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Irządze, dn. 08.08.2017r.
Znak sprawy: DZP.271.1.7.2017
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: DZP.271.1.1.2017 Nazwa zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr DG 705009 S od DW 794 Sadowie – Irządze od km 0+000 – 3+778” Numer ogłoszenia: 555008-N-2017; data zamieszczenia: 20.07.2017r.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę: Nazwa firmy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych „MYSZKÓW” Sp. z o.o. Adres: ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki
Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełniała wszystkie wymogi SIWZ i nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium: cena i gwarancja. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
2. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającym zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie 1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2) nie krótszym niż 10 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zgodnie z art. 94 ust. 3 w/w ustawy wybrać ofertę najkorzystniejszą z pośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Nazwa firmy: Zakład Budowlano-Drogowy „DUKT” Sp. z o.o. Spółka Komandytowa z siedzibą w Woli Murowanej, Adres: Wola Murowana, ul. Zakładowa 17, 26-052 Nowiny Cena oferty /brutto/: 1 885 436,62 zł Liczba pkt w kryterium cena: 57,24 Gwarancja: 60 miesięcy Liczba pkt w kryterium gwarancja: 40,00
Łączna ilość pkt: 97,24
Oferta nr 2
Nazwa firmy: TRANZIT Sp. z o.o. Adres: 29-130 Moskorzew, Lubachowy 68 Cena oferty /brutto/: 2 497 522,63 zł Liczba pkt w kryterium cena: 43,21 Gwarancja: 60 miesięcy Liczba pkt w kryterium gwarancja: 40,00 Łączna ilość pkt: 83,21
Oferta nr 3
Nazwa firmy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych „MYSZKÓW” Sp. z o.o. Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska 59 Cena oferty /brutto/: 1 798 613,48 zł Liczba pkt w kryterium cena: 60,00 Gwarancja: 60 miesięcy Liczba pkt w kryterium gwarancja: 40,00 Łączna ilość pkt: 100,00
Oferta nr 4
Nazwa firmy: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika Adres: ul. Grabińska 8, 42-283 Boronów, Cena oferty /brutto/: 2 475 739,40 zł Liczba pkt w kryterium cena: 43,59 Gwarancja: 60 miesięcy Liczba pkt w kryterium gwarancja: 40,00 Łączna ilość pkt: 83,59
Oferta nr 5
Nazwa firmy: „HUCZ” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. Adres: ul. Częstochowska 14, 42-283 Boronów Cena oferty /brutto/: 2 082 211,98 zł Liczba pkt w kryterium cena: 51,83 Gwarancja: 60 miesięcy Liczba pkt w kryterium gwarancja: 40,00 Łączna ilość pkt: 91,83
4. Działając na podstawie art.92 ust 1 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
5. Działając na podstawie art.92 ust 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni Wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.)
574
Razy
czytano
2691
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Irządze.
Data utworzenia: 2017-08-09.
Wprowadził do systemu: Administrator systemu. Data wprowadzenia: 2017-08-09 08:05:19.
Zatwierdził do publikacji: Administrator systemu. Data publikacji: 2017-08-09 08:05:19.
Rejestr zmian
2017-08-09 08:05 |
---|
Dodanie artykułu - Administrator systemu |
Archiwum:
Urząd Gminy Irządze
Irządze 124,
42-446 Irządze
tel. (34)354 30 09, (34)354 30 20
tel./fax (34)354 31 10
e-mail: urzad@irzadze.pl
adres skrytki ePUAP
/4009hkped7/skrytka
Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze
Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.