Skróty klawiszowe:
Wyświetl stronę główną » Przetargi » Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049974/01 z dnia 2021-05-10
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR DG 705036 S MIKOŁAJEWICE-WILKÓW, OD PD 1782 S -DP
1790 S OD KM 0+000 -1+120
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IRZĄDZE
1.3.) Oddział zamawiającego: Irządze 124, 42-446 Irządze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398712
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 124
1.5.2.) Miejscowość: Irządze
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3543009
1.5.8.) Numer faksu: 343543110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: knowak@irzadze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.irzadze.bip.jur.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR DG 705036 S MIKOŁAJEWICE-WILKÓW, OD PD 1782
S -DP 1790 S OD KM 0+000 -1+120
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28213f02-b166-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049974/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10 13:00
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr DG705036 S Mikołajewice - Wilków od DP1782 S - DP 1790
S od km 0+000-1+120
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostępne są odpowiednio
na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed
przystąpieniem do wysyłania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznać się z
aktualnymi i bieżącymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do
postępowania zgodnie z nimi.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty
plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych:
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na .pdf
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Wójt Gminy Irządze z siedzibą w Irządzach Nr 124, 42-446 Irządze2) inspektorem ochrony danych
osobowych w Urzędzie Gminy Irządze jest Pani Katarzyna Macherzyńska, kontakt:
kmacherzynska.ido@gmail.com 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa drogi
gminnej Nr DG 705036 S Mikołajewice – Wilków, od DP 1782 S – DP 1790 S od km 0+000 – 1+120”
Numer postępowania: DZP.271.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4)
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) wszelkie dane powierzone przez
wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z
2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.), 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;8) posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie
przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa drogi gminnej Nr DG 705036 S Mikołajewice-
Wilków,od DP 1782 S - DP 1790 S od km 0+000 – 1+120” Zakres zamówienia obejmuje:* roboty
przygotowawcze w zakresie rozbiórek,* naprawa konstrukcji jezdni w strefie przykrawędziowej,*
wykonanie nawierzchni bitumicznych z AC – jezdnia,* roboty drogowe – pobocze,* roboty
drogowe – wjazdy,* przebudowa przepustów,* roboty pozostałe
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz
wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 59
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej: 2 roboty budowlane polegające
na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca
1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2020 poz. 470) o wartości co najmniej 100.000,00 zł
brutto każda. 7.4.2 kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:Wykonawca powinien wykazać, że
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00049974/01 z dnia 2021-05-10
2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
dysponuje lub będzie dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania
zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.:kierownikiem budowy - 1 osoba posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: drogowej, która w okresie 5 lat przed
upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1
roboty budowlanej obejmującej remont, przebudowę lub budowę drogi w rozumieniu art. 4 pkt 2
ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2020 poz. 470) o wartości
robót min. 100 000,00 zł brutto
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zgodnie z SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych
wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i
powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz
zakresu jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza
się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
posiadającej uprawnienia notariusza.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z SWZ- załącznik nr 6
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 11.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w postaci
elektronicznej pod rygorem nieważności za pośrednictwem Platformy miniPortal, ePUAP dostępnej pod
adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-26 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
1517
Razy
czytano
3909
Id
artykułu
Informacje
Źródło informacji: Urząd Gminy Irządze.
Data utworzenia: 2021-05-10.
Wprowadził do systemu: Administrator systemu. Data wprowadzenia: 2021-05-10 13:55:51.
Zatwierdził do publikacji: Administrator systemu. Data publikacji: 2021-05-10 13:55:51.
Dokumenty
Rejestr zmian
2021-06-14 13:01 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-26 14:21 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-26 08:57 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-19 14:59 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 14:34 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:56 |
---|
Edycja artykułu - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:55 |
---|
Dodanie załącznika/ załączników - Administrator systemu |
2021-05-10 13:40 |
---|
Dodanie artykułu - Administrator systemu |
Archiwum:
Urząd Gminy Irządze
Irządze 124,
42-446 Irządze
tel. (34)354 30 09, (34)354 30 20
tel./fax (34)354 31 10
e-mail: urzad@irzadze.pl
adres skrytki ePUAP
/4009hkped7/skrytka
Konto bankowe Urzędu Gminy w Irządzach
Bank Spółdzielczy Szczekociny Filia Irządze
Nr 83 8277 0002 0010 0000 0030 0004
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.